PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Video Dalam Ka'abah: Betul Ke??

Category:


salam blogger kepada semua pengunjung blog aku yang tak seberapa ini. Hari kira sejarah la bagi aku dlm berblogging ni sebab aku buat 2 entri dlm satu hari. Tapi entri ni tak la panjang sangat. Entri ni aku just nak share dengan korang satu video ni.

Terdetik dijari aku ni nak wat entri pasal ni bila aku dok blogwalking ke blog-blog lain..then aku jumpe la entri pasal kaabah kat blog haqi1611..Baca entri dia tu, bagusla sebab info tambahan kepada kita kan(klik sini untuk baca entri dia) .Then pastu aku teringat la yang dulu aku pernah tengok video keadaan dalam kaabah ni....


Aku pun selongkar la semua file-file dalam aku punya lappy ni(laptop)...Akhirnya jumpa juga aku video tu...So ni aku share dengan korang semua ok.


Tapi aku nak tegaskan kat sini yang video ni aku sendiri pun tak boleh pastikan kesahihannya..aku jumpa kat dalam satu forum b.malayu..so aku download la...terpulang la kat korang nak percaya ke tak okeh..aku just berkongsi info...

Comments (10)

betul ke tu? cemana kesahihannyer?

la, cam tipu je. haha.






www.fitridzulkifli.blogspot.com

macam palsu jew..uhuk!

haha...tu la..tengok video ni boleh la kan..nk percaya tu..terpulang la..

bleh ke org msuk kaabah??

huhu..ntah la cik chubby..sy x gi makkah lagi..hehe

lol , fizi . ntahla..
wallahualam...

tu la..wallahualam..sekadar berkongsi..

masih was-was...

jgn percaya sngt..aku just amik info dr forum je tu..ntah betol ke x..wallahualam

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers