PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Screen Shot(SS) Hasil Adsense...UPDATE!!

Category: ,

Mula2 ingat nak tulis esok je pasal hasil dari adsense aku ni..tp pikir2 balik tak sabar la pulak nk kongsi dengan pembaca2 blog aku ni..hehe..benda baik tak salah kalau nak kongsi kan..boleh dijadikan pendorong kepada korang semua....

kalau korang baca post aku yang kedua..pasal domain percuma tu...aku ada bgtaw yang aku akan buat post pasal hasil adsense aku kan...so, inilah postnya...buat pengetahuan semua..adsense aku ni..aku pakai yang domain punya je..adsense for content tak menjadi lagi setakat ni...hehe...nk tahu hasil adsense aku??....cepat2 baca.....


Aku baru je start adsense awal tahun ni..maknanya masih baru la...time tu aku baca la forum2 kat malaysia pasal buat duit online..then aku terjumpa la satu iklan seseorang yang menawarkan service personal coaching untuk adsense ni...then aku contact org tu..aku bayar yuran and start belajar...

aku belajar jap je sebab aku da ade akaun adsense...so sifu aku tu just ajar trus teknik2 untuk adsense ni la...di ari ketiga tu..aku da abes belaja..and yang memeranjatkan aku..aku buat adsense malam tu...and trus profit...walaupun tak banyak tp tu 1st profit dari adesense aku yang selama ni $0.00 je...hehe...

da terbukti la ape yang sifu aku ajar tu memang berbaloi-baloi....
ni aku tunjuk kat korang hasil adsense aku stakat ari ni 30 jan 2010.....















ni aku tunjuk SS adsense aku bukan nak riak ke ape....just nak bagi pendorong kat korang semua...kita boleh berjaya dalam ape yang kita lakukan..asalkan ade ilmu yang cukup...
kalau korang nk belajar teknik ni..boleh...bg ym kt comment tu..or kat chatbox...nnt aku contact korang..and aku akan direct korang ke sifu aku la..okeh...don't shy2..hehe...

UPDATE!!!UPDATE!!!
kepada para pembaca blog aku..ni UPDATE terbaru adsense aku untuk hari terakhir bulan ni...31 Januari 2010...

















p/s: sbulan aku target 200usd je..alamak..da terlebih sudah...
p/s: skng sifu aku dk buat sale site...xtaw la siap ke blom..ape2 pun nnt aku update....

Comments (18)

wahh..tahniah bro atas earning yang sangat memberansangkan... :) teruskan usaha. sy belum dpt lg...sbb blum ada site/blog yg sesuai "diadsensekan"...by the way sy minat nak tahu...

tq2 bro...harap2 dapat maintain la cmtu tiap bulan...xpe bro xdpt lag pun..pelan2 kayuh k...bro leh bg YM...leh bincang lagi nnt...

btul tu bro,pelan2 kayuh...ym sy nih askrezza[at]yahoodotcom.

beta berminat! preakzz(at)yahoo.com
gtalk pun boley preakzz(at)gmail.com

tahniah bro.

harap bleh la tnjk ajar pas ni. aku noob ckit psl adsense ni. lg2 adsense for domains. kalo bro x keberatan nk add ym bleh? landivai(at)yahoo.com.my

tq kals...tu biase je kalau nk dibanding ngan otai2 kt luar sana...

pak cik pun minat jugak...
ym violettkatze(at)yahoo.com
tq

bro..kalau ko ajar,free ke bro...ke kene bayar gak..? ajar aku skali bro...gambit_xss@yahoo.com

wow...menarek!

tq2 bro...

tahniah bro.. mantap la bro nyer adsense.. bleh xajar aku.. add YM azrul_af@yahoo[dot]com.. bleh yer...

ym aku bro! aku berminat dgn cara ko wat bisnes ni! death_gambler05@yahoo.com

wah..jd my mentor bleh

Tahniah bro. Saya baru je buaka kaun adsense tapi hasilnya kurang memberangsangkan. Klau leh saya nak terus YM dengan bro. Saya harap bro sudi YMkan saya di jumat72@yahoo.com

Tahniah bro. Saya baru je buaka kaun adsense tapi hasilnya kurang memberangsangkan. Klau leh saya nak terus YM dengan bro. Saya harap bro sudi YMkan saya di jumat72@gmail.com

saye baru je ade blog n da sign up ngan adsense tapi tak phm lagi..boleh explain more? kalo da ade edsense xleh wat nuffnang ke? mane yg better?

Salam, Aku tengah suka dalam keliru......

Aku baru 3 bulan blajar buat blog dan adsense.

Blog aku guna 5 keyword berbeza cth: jenama dan jenis produk

klu search google, 4 keyword yg aku guna, blog aku duduk page satu google, klu campur semua carian bulanan global(adword) untuk 4 keyword tu = 110,000 carian/bulan. (ni yg buat aku suka sebab aku baru belajar)

tapi visitor yng melawat website aku cuma 2-4 orang/hari. (tu yang buat aku keliru)

Adakah enjin carian google memberi hasil carian berbeza untuk setiap negara?
@ adakah apa-apa yang aku silap seting pada blog aku?

Untuk makluman aku beli hosting dan domain di malaysia, JomHosting.com.
Adakah ia mempengaruhi enjin carian google?

Harap admin dapat bantu aku yang tengah keliru ni.

mantep sob

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers