PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Facebook : Apa Sudah Jadi....

Category:

Salam semua kepada pengunjung blog ni...entri kali ni aku nak cite sikit la pasal facebook ni...entri ni just nak bagi pandangan aku je..nak share dengan pembaca-pembaca blog aku ni..









Kebanyakkan penduduk di dunia ni taw pasal facebook ni yang merupakan satu website jaringan sosial yang membolehkan kita berhubung dengan rakan2 kita ...sejak dari facebook ni mula diperkenalkan..penggunanya semakin ramai dan facebook juga telah menambahbaik websitenya untuk kemudahan pengguna-penggunanya...tapi aku tengok sejak kebelakangan ni....




facebook telah disalahgunakan oleh pihak2 tertentu...facebook yang biasa digunakan untuk bersosial dengan rakan2..telah dijadikan medan untuk memaki@megutuk sesuatu perkara yang tidak patut dibangkitkan...

Baru-baru ni kan heboh pasal Joana ann tu yang membuat post pasal nama ALLAH....aku pun tak faham la dengan orang mcm ni...kenapa la nak dibangkitkan lagi isu tu..















pada pendapat aku la..sepatutnya tak boleh dibangkitkan isu2 cmni...kerana ia boleh mendatangkan marah kepada sesiapa sahaja yang berkenaan...

kita da ade kemudahan facebook untuk bersosial dengan kawan2 kita..berhubung antara satu sama lain...so kita guna la kemudahan itu dengan sebaik yang mungkin...okeh..
itu je aku punya pendapat untuk bnda ni...ni just pendapat aku je..korang leh la komen2 bg pendapat korang lak...k..salam..

sekian...

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers