PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Mulakan Nuffnang

Category:


salam semua kepada blogger-blogger yang mengunjungi blog aku ni...hari ni aku nak buat entri pendek je....aku just nak beritahu korang penambahan dalam blog aku ni....iaitu iklan nuffnang...aku dok tengok kebanyakkan blog orang lain ada iklan nuffnang ni...


so..baru sekarang aku nak try(tertinggal gak aku ni)...lagi satu yang mendorong aku nak try servis ni sebab ada terbaca tentang earning proof dari beberapa blogger yang sudah guna nuffnang ni...walaupun tidak la banyak earning tu..tapi terbukti yang nuffnang ni bukan scam kan....


So..dengan ini secara rasminya aku merasmikan iklan nuffnang di blog aku(ada perasmian pulak kan)...harap korang klik2 la iklan tu...n tinggalkan korang punya link kat chatbox...nnt aku klik iklan korang jugak...k..support our blogger...salam..

sekian...

Comments (2)

wah leh ek mintak tlog kenkwn click.. klu GA kene ban dah ni..

haha..xtaw..tengok blogger lain wat ok je...GA mmg xleh...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers