PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Nuffnang.......

Category:

salam blogger kepada semua pengunjung blog ni. Hari ni tak ade ape yang penting yang aku nak kongsi dengan pembaca blog aku ni.
aku just nak share dengan korang pasal nuffnang aku ni..ntahla nak kata berita gembira aku rase tak kot..tapi syukur la dengan rezeki yang kita dapat kan...

Semalam aku pergi online dekat kopitiam..maklumlah kt umah aku ni tak ade internet.Setelah 5 hari aku tak online , semalam sambil2 dok blogwalking ke blog-blog lain..aku
bukak la aku punya nuffnang akaun. Saje bukak nak tengok prestasi blog aku ni camne kan..


bukak je akaun nuff aku, tengok earning ade la dalam Rm0.45..agak kecewa jugak la dengan nuffnang aku ni..
aku mula run nuffnang kat blog aku dalam 2 minggu da..dapat xsampai rm1 pun..kecewa tapi bersyukur la kan dengan rezeki tu...

ni screenshot aku punya nuffnang...











sebenarnya aku tak berapa paham lagi dengan nuffnang ni...lebih2 lagi pasal buffered earning tu..lagi satu yang aku tak paham ialah pasal nuff yang tido ni..kenapa
nuff aku asyik tido je..n kalau org klik nuff yang tido ni ..kira earning jugak ke...ni la beberapa perkara yang aku masih tak paham pasal nuffnang ni...

So, aku harap sapa2 yang da lama pakai nuffnang ni, boleh la explain kat aku ckit okeh..sama2 kita kongsi ilmu..aku rase tu je untuk
entri kali ni. Aku akan update earning aku dari semasa ke semasa untuk pembaca blog aku ni..harap2 semakin meningkat la kan..

sekian...

p/s: sapa2 leh bg tips pasal nuff ni ..sila2 kongsi k..

Comments (29)

2 minggu tu baru lagi
sabar k
ada lagi org yg dah berbulan2
tak penah cash out lagi
(cam sy, huhu)

me http://ceritera-sindarela.blogspot.com/

tu la...baru je start ni..arap makin menjadi la nnt...da brape da earning?

salam dik...bukan senang tau nak dapat buffered earning...dan bukan senang nak dapat duit..
akak setahun pun baru dapat sikit ajer..sabarlah dik..jangan malas update..
kalau nak tau lagi tip..gilah baca kat blog akak ekkk

sedikit info pasal nuffnang dari blog saya..

http://nurizan.blogspot.com/search/label/Nuffnang

nuffnang ni mementingkan jumlah visitor ke blog anda.. jadi bila ramai blogger masuk sini kemungkinan untuk iklan tersebut keluar lagi tinggi..

lagi satu PERLU visitor klik iklan dalam blog ini, kalau tak klik maka tak dpat la earning tu.

Rajin2 melawat/blogwalking blog orang lain, tinggalkan jejak then orang tersebut akan kembali ke blog anda..

sekian//

skybit. baru rm36, tapi ok :-)
baru je nak aktif sejak join gengblogger~

good luck

2 minggu tu kira sangat ler baru lagi rasanya. Bersabo ler...sy dah sebulan ngan nuffnang baru dapan singgit 50 sen.

Maybe kalo traffik kita lagi banyak lain plak halnye...

kenapa nuffnang slalu tido? Ni jawapannya...

http://rinaqueen.blogspot.com/2010/02/kenapa-iklan-nuffnang-tidur-siang-dan.html

kena rajin update blog kan.. tapi mmg nuff asyik tidor je akhir2 ni yek..

http://sayatulisblog.blogspot.com/

try car kat sini.. ada la sikit2...

sy dulu..lepas 2 minggu rasanya...baru dpt rm0.25..
x pe..masih baru lagi...
rajin2 kan berblogging...
update blog slalu..
tingkat jumlah trafik ke blog...

rajin2 updte...pastu ping kat gengblogger..insyalah..leh ar naik sikit..

2 minggu tu baru ngt bro!!XD

ok la tu da ada earning
dlu dah buat nuff 3 bulan
satu sen pon xmasok
huhu

skrg??
hehehehe

huhu..tq sume yang tolong bg info...mknanya kene ade trafik yang ramai la kan...

nn pemalas skg
asek tdo je
kejut pon tdo mati gak

kena up kan traffic. tingkatkan unique visitor.

anyway good luck !

sy punye ok la. x spi sebulan lg buat nuff dpt 0.75. sy pun x reti n tak paham sgt

bkn member gliterrati ke?
15 sen per klik?

akihiko

heee cuba lg, bru 2minggu dh dpt hasil okay lh. i dulu sebulan pn tkdpt, skrg dh ada sket la hee

saba la okay. biasa la mula2 memang slow sket. nanti traffic da 500-600 sehari, baru la laju sket dia naek. :)

ade lh jgk amount die..me x de lgsung lg...bru 2 ari join..hahaha..
http://suterakasih1888.blogspot.com

Ok la jugakk..
ada gak naiknya...
aku dulu, xnaik langsung.. he he he..

selamat berjaya... you can do it...

sbar yer...mula2 cm 2 la..

tq2...mmg dk sabar la ni..hehe..aku punya status da glitteri da..tp xphm la ape tu glitteri..sapa2 leh explain..???

banyak lagi la yang perlu ko blaja... apa yang ko espek sangat dari 2 minggu tu.. blogging bukannya skim cepat kaya...

usaha tangga kejayaan.
(sy syg nuff)

chaiyok!!

saya masa sebulan tyu baru dpt rm0.50...haru je!
tapi sabar, niat berblogging kena btol, insyaallah rezeki akan sampai seiringan dgnnya...cuba tanya otai-otai blogger pasti stuju dgn pendapat sy:)

saay baru rm7.60 jer dah lama gak join tahun lepas lebih kurang tapi kalau dgn adsense dah rm6000 lebih dah tapi saya join dari bulan 10.2007 lagi kira lama gak ler
http://www.danialirfan.blogspot.com

shihabuddin: wah bro..masyuk adsense tu..ade tips ke..share2 la..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers