PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Nuffnang Mulakan Charity Project Adik Ammar

Category: ,

Salam semua kepada pembaca-pembaca blog aku ni...semalam aku xupdate pun blog..tataw nak cakap pasal apa..hehe..ni pun xde idea sebenarnya tapi aku blogwalking ke satu blog ni..then ternampak la iklan nuffnang..

ape yang lain sangat pasal iklan ni sampai aku buat entri pasal ni hari ini...sebenarnya xde la special sangat just aku nak share je info ni kat korang semua..pasal kempen yang dijalankan kat gengblogger tu...Blogger-We Care Adik Ammar....


Kalau ahli2 gengblogger mesti taw la pasal ni..siap tampal ribbon kempen tu lagi kat blog masing2..tanda sokongan para blogger kepada adik Ammar...dan mesti korang pun taw kan yang kita turut menyampaikan kempen ini kepada pihak nuffnang...

Dan pihak nuffnang dengan berbesar hati turut menyokong kempen ini....dan hari ini sedang aku dok blogwalking ke blog-blog member blogger ...aku ternampakla satu iklan nuffnang pasal kempen bantu adik Ammar ni...ni gambar iklan tu...

















Buat pengetahuan semua bagi siapa-siapa yang tataw la...pihak nuffnang telah melancarkan projeknya..iaitu A Nuffnang Charity Project...ianya khas untuk membantu adik Ammar...

So , aku harap dengan penglibatan pihak nuffnang dan juga sokongan padu dari blogger-blogger sekalian..dapatlah kita bantu adik Ammar yang sedang menghidap penyakit jantung ....Walaupun sumbangan itu kecil ataupun bukan berupa wang..yang penting keikhlasan untuk membantu.........

sekian...

p/s: wktu aku wat entri ni..aku kt UKM..ade karnival sukan..so paham2 la ek..

Comments (2)

bagus tu..moga dapat kebaikan bersama

yap...insyallah..kita sama2 bantu ape yang termampu...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers