PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Cara Mudah Daftar Google Adsense

Category: ,

Salam semua kepada blogger-bloger sekalian..jam pun dah menunjukkan pukul 3 pagi...aku ingat nak buat entri pagi esok je..tapi pikir-pikir balik..buat sekarang la ..lagi pun mata tak mengantuk sangat lagi..dan entri ni pun aku pikir tak panjang la..

kebanyakkan dari korang mesti tahu kan google adsense..and sesetengah dari korang pun mesti tahu betapa susahnya nak apply akaun google adsense ni..dan aku juga percaya mesti ada antara korang juga yang pernah kene reject dengan google bila apply akaun adsense...(aku pun pernah..hehehe)...So, dlm entri ni aku ade la 1 cara mudah korang nak apply akaun google adsense..mudah klau korang ikut step....


tentu ada antara korang yang sudah tahu beberapa cara nak apply adsense ni seperti guna docstoc.com ...buat blog simple...dan kali ni aku nak share dengan korang apply adsense pakai flixya..korang leh usha ape tu flixya..







So, aku straight to the point la kan..ni step dya :

1.mula2 masuk komputer clearkan cache dan cookies overall reset IP

2.masuk web www.flixya.com dan gmail.com

3.1stly bt satu gmail (baru)

4.selepas akaun gmail dah siap pergi ke www.flixya.com daftar sebagai pengguna baru

5.ikut langkah2 yang di beri

6.dekat payee name dan alamat.pastikan di isi seperti dalam ic

7.selepas siap semua (adsense akan approve dalam masa 1-7 hari depends

8.update flixya (gmbr...video, profil dll) supaya site kita nampak hidup (add member)

9.klu boleh upload sekurang2 satu video sehingga google approve kita nya acc

Kalau korang ikut step-by-step tu..aku rase insyallah korang punya akaun adsense akan di approve kan oleh google...

So, aku harap post ni berguna kat korang ok..salam

sekian...

p/s: aku pun baru je apply pakai cara ni..dlm proses lagi..nnt aku update..lulus ke tidak..

Comments (2)

good info bro..tp aku stick ngn nuff je kot..;-)

tq..aku baru je start nuff..xnmpk hasil lagi..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers