PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Blogger We Care: Bantulah Adik Ammar

Category:

salam semua kepada pembaca-pembaca blog aku...kali ni hati aku tergerak untuk buat post pasal dugaan yang ditanggung oleh adik ammar...walaupun kempen ni da lame berjalan di gengblogger...aku berharap dapat membantu adik ammar ni sedikit sebanyak..aku da 2 3 hari da tampal ribbon kt sebelah tu dalam blog aku ni..cuma aku x buat entri je lagi...hari ni baru nak buat...

Untuk pengetahuan korang semua adik ammar ni menghidap penyakit jantung (PDA) sedangkan adik ini baru berusia 2 tahun! Korang leh bayang la cmne dugaan yang terpaksa ditanggung oleh adik ammar dan juga kedua ibu bapanya...korang leh baca kisah ni lebih lanjut di blog Puan Asmiza...















Setiap blogger yang menampal ribbon ni dalam blog korang tak kisah la kt post ke..sidebar ke..janji orang ramai leh nampak...akan menjana RM1 kepada adik ammar...walaupun tak banyak..yang penting keihklasan hati untuk membantu....


























kepada blogger-blogger yang nak support kempen ni...
Ikut langkah ini:
  1. Copy dan paste ribbon diatas.
  2. Letakkan di blog masing-masing samada di sidebar or mana2 yg visible. Anda boleh resize saiz ribbon itu untuk kesesuaian blog anda.
bantulah dengan penuh keikhlasan.....
salam...

Comments (2)

teruskan usaha anda sebagai seorang blogwalking yang jujur pada blog anda sendiri okay!



gud luck dude!!!!!

tq bro...inilah yang termampu ak tlong...yang penting ikhlas...k..

gud luck too dude!!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers