PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Aku Kembali!!

Category:

salam semua kepada blogger-blogger.Setelah 5 hari aku tidak mengupdate blog aku ni, hari ini aku akan mula mengupdate blog aku ni
seperti biasa kerana program homestay itu telah pun tamat semalam.

pengalaman yang aku dapat dari program tu memang berbaloi-baloi. kira tak rugi la aku korbankan cuti aku selama seminggu untuk ikut program ni.
sebenarnya untuk post kali ni aku tak berniat untuk tulis panjang-panjang. idea pun tak ada lagi ni..

so post kali ni just nk inform kat korang je yang aku da start blogging balik da..so pasni aku wat cm biasa yang aku wat la..
blogwalking..klik2 nuff..komen blog lain....okeh..tu je setakat ni..

sekian...

Comments (2)

waa ko gi homestay mana ek?

aku gi homestay laman bangkinang..kt n.sembilan

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers