PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Handphone Aku..............

Category:

Akhirnya tamat la sudah peperangan aku untuk sem ni. Fuh, memang lega gile ar. Pasni memang aku leh enjoy ar puas2..hehe. Tapi disamping aku dok gembira meraikan tamatnya exam final aku, ade pulak perkara yang sedih bagi aku la yang terjadi. Haish..memang da takdir la...

Ape pulak perkara sedih yang terjadi ni ??Hari last aku exam tu handphone kesayangan aku telah dicurik!!!Bangang punya pencuri..nak curi handphone pun tinggalkan la sim card...huhu. Abis semua no. contact aku ilang. Memang redha je la aku bila perasan handphone aku dah dicurik...da memang benda nak jadi..terima je la kan...

Semalam aku terus gi celcom centre kt PJ...buat sim card baru tapi still pakai no hp lama tu la, malas la nak tukar2 no ni,kang nak kene bgtaw semua org yang aku kenal pulak satu hal kalau pakai no baru kan..lagipun sayang no hp lama tu..hehehe...

Inilah Hp aku yang ilang tu,sebijik!!Oh hp pulanglaaa..... :)

Kesimpulannya..(wah cam esei pulak)...korang jaga la barang2 berharga korang terutamanya pelajar2 U la kan,tambah2 pulak skang ni da nak abis sem2(bg yg belum abis la)...bnda tu da jd kat aku, so aku redha je la..aku doakan pencuri tu Allah bukak pintu hati dia bertaubat...

sekian..salam..

Comments (7)

Ya Allah.. sayangnye.. tabahnye ko kehilangan hp.. aku aritu memory card corrupted, depressed 2 ari jap. huhuhu

ades..pedih ulu hati kalau hp kena kelam..sabar2 la ye..lepas ni gne yang 33 sekupang je..selamat,dan efisyen

mardeeya: itulah pasal..syang gile kot aku kt hp tu..huhu..tp bnda da jd kan..trima je la..

koru:memang pedih bro...huhu..memang pasni nk pakai yg biasa2 plak...

ouh.kasihan.

well,kalau penghujung sem mmg banyak kes curi menjadik2 !!
takziah atas kehilangan hp kamu oke :)))

jom beli pon ngn aku ahahaha.. yesss aku jadi ke120. lompat guling2.. no 2 is my favret!

zahratulhayat: itu la..dekat2 abis sem ni jaga la barang2 berharga tu elok2 kan..kang menangis jap gi..hehe..

ann: hehe..ko blanje aku ok gak ann...wah..tahniah2..jgn lupa selalu jengok blog aku ni yg x seberapa k...

Did you hear there's a 12 word phrase you can speak to your partner... that will trigger deep emotions of love and impulsive attraction for you buried within his heart?

Because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, look after and protect you with his entire heart...

12 Words Will Fuel A Man's Desire Instinct

This impulse is so hardwired into a man's genetics that it will make him try better than before to love and admire you.

In fact, fueling this all-powerful impulse is absolutely binding to getting the best possible relationship with your man that the moment you send your man a "Secret Signal"...

...You'll immediately notice him open his heart and soul to you in a way he never experienced before and he will identify you as the only woman in the world who has ever truly tempted him.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers