PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Maka Bermulalah ia.....

Category:


Salam semua kepada pengunjung2 yang setia mengunjung blog aku ni. Tanpa korang semua, blog aku ni macam x bernyawa la. Dalam post sebelum ni kalau korang ade baca, aku ada cakap ak sibuk skng and susah nak update blog. Tapi korang tengok je la skng ni..aku tengah update blog la ni...hehe..saje curi sikit masa study aku nk tulis post ni...

Sebenarnya aku tulis entri ni pun sebab nak gtaw je kat member2 blogger aku ni yang dengan rasminya exam final aku bermula..20 april 2010...ade sesetengah Universiti or kolej da start final and ade yang da abis n sronok bercuti da pun skng. Tapi aku yang dok kt UM ni baru je nak start..lambat lagi la cuti...

Ape2 pun, kita mesti cool walaupun exam da mula..hehe..untuk member2 aku yang baca post ni anda member2 blogger yang turut sama menghadapi final exam..gud luck to all of you n we will do our best ok!!

sekian, salam..

p/s:mengharap doa2 dari korang semua..tq all... ;)

Comments (8)

heyy wish you luckk okk??
result aku dah nak kuar ponnn, grrr seram!! haha

thanks aisha.....da kluar result??hehe..seram ek.... ;)

all the best k~good luck!

stop blogging n keep study.hehee..
goodluck ye!

Qasih: thanks yer..i will do my best!!

Sweet : mmg nak stop jap...tp tngan ni gatal je nk blogging...hehe

maka gud luck lah

lerrr..final gak ke?? okay gud luck to you also k..do your best..yang penting kita dah pun berusaha sedaya yang mungkin..so yang tinggal adalah tawakal.. ;)

mytafa: tq ek..

pari: yap..final exam da start...insyallah..tawakkal pd Allah..n i will do my best..!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers