PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

20 Tahun Aku Hidup Didunia ini.....

Category:

Salam semua kepada pengunjung blog aku. Sebenarnya aku tak terlintas pun kat fikiran aku ni nak update blog sebab untuk waktu skng ni aku dok fokus kat final exam yang akan mula minggu depan, 20/4..So, minggu ni minggu study week la.

Apa kaitan tajuk entry kali ni dengan aku kan??mesti korang dok tertanya-tanya..hehe..sebenarnya hari ni tepat jam 12.01am, 15 april- genaplah aku hidup di dunia ni selama 20 tahun. Hari jadi aku hari ni. So, saje sambil dok study ni , tension dok stdy programming(data structure), aku pun isi la masa jap nak tulis post ni..

Selama aku hidup 20 tahun kat dunia ni, memang banyaklah pengalaman yang aku dapat, aku bersyukur sangat2 sebab dengan pengalaman2 yang aku ade itu lah, aku menjadi diri aku yang sekarang, n aku jugak bersyukur kpd Allah sebab masih memberi aku peluang untuk bernafas diatas dunia ciptaanNya ini.

Hari jadi aku kali ni seperti biasa, no celebration just like before, tambah2 pulak dok tengah fokus nak exam ni. Aku da biasa da, x mengharap hadiah or wish dari semua2 org yg aku kenal, cukuplah dari family aku sendiri.

Aku rasa cukuplah setakat ni dulu, aku nak sambung study lagi cikit. Sorry sangat2 coz aku memang jarang update blog aku sekarang. After all settle, aku nak aktif blogging semula....so..korang semua tunggu aku k...hehehe..

sekian, salam....

Comments (13)

epy burfday :)

tq etty... :)

bwu idup 20 taon..hehe

x prasan!! happy besdae to u~!! ehehe. xde gay party? +_+

Hepi besday..hik2..

smoga success sokmo yea...;p

hoho .. salam hari lahir juga
semoga sukses terus :)

tq sume ...love u all..hehe.. ;P

studyhard, good luck k..:)

wokeh wanes...doa2 la untk kejayaan ku... :)

Selamat ari lahir & selamat cemerlang exam.. :)

trima kaseh minemixs....insyallah...doa2 la k..

gud luck bro pekse...

tq dude..insyallah..i'll do my best..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers