PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

3 Hari Tanpa "Si Dia"

Category: ,

Selesai sudah exam paper ku yang ke-4, tinggal lagi 2 paper yang akan aku tempuhi pada hari khamis nanti. Sementara dok tunggu mood study datang kembali, sempatla aku mencelah untuk update blog aku ni..hehe..

3 hari tanpa "si dia" ..fuh, mengancam tol tajuk kali ni. Aku ni memang xtaw la nak cakap macam mana, tapi memang betul la , aku memang xleh hidup la tanpa "si dia" ni. Memang boring tahap gaban wa cakap der. Sampai xtaw aku nak buat ape, memang tengah minggu final exam ni, study je la kan. Tapi aku nak tanya korang, leh ke korang do ngadap buku je, dk study 24 jam kan, aku rase korang pun xleh kan, nak study 2 jam pun da liat inikan pula 24 jam..hehehe..(aku la tu)..

Biasanya, aku study then rest jap smbil layan "si dia" ni la..hilang tension jap, tapi minggu lepas la minggu yang paling seksa bagi aku..dari hari jumaat(23/4) smpai hari ahad(25/4) "si dia" ni xde. Memang aku hilang arah terus(ayat gempak je)...tapi memang terasa la kehilangan "si dia" ni sangat2..member2 aku pun amat terasa kehilangannya...hehe..

Mesti korang dok pikir2 kan..sape la "si dia" yang aku maksudkan...hehe...meh ak gtaw.."Si Dia" tu ialah INTERNET....haha..waktu tu, kat U aku belajar ni dia tutup perkhidmatan wireless.So, xdapat la nak surf internet. Aku pun xtaw kenapa, tapi ade dengar2 gak sebab tmpat ak belaja ni dekat2 dengan tempat pilihanraya hulu selangor tu dan dia xnak pelajar terlibat , so tutupla wireless tu untuk 3 hari.....

Maybe ade hikmah kot disebalik perkara ni, salah satunya mungkin sebab aku kene study betol2 untuk exam final..hehe..selama ni dk study gak..tp study jap...layan FB punya lama...hehe...itu je untuk kali ni.Korang pun mesti ada yang memang xleh idup kan kalau takde internet ni....

sekian,salam....

Comments (2)

3 mlm tanpa bintang

motif?
saje menyemak di ruangan komen..=p

xdela xblh hidup cuma rasa kesunyian menggamit jiwa je.tambah2 bile kat tmpt sunyi seperti ini.mmg kayu la kalau xde interjaring ni..=p

good luck exam ye..

bty, i da abis exam..

eh, sorry terpanjang plak komen..

aienzunnur: xpe2 menyemak pun..suke..hehe..

haha..taw xpe..sebab da terbiasa slalu ade internet kan..then tibe2 xde 3 hari..mmg rase len la..

tq ya..i will do my best...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers