PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

10 Tips Menambat Hati Lelaki

Category:


Salam diucapkan kepada semua blogger dan juga pengunjung ke blog aku ni. Hari ni aku terasa macam nak tulis pulak satu entri kat blog aku ni. Bukan apa, aku boring skng ni baru lepas study n lagipun aku nak update blog aku ni, share info dengan semua pembaca blog ini.

Ni merupakan 1st entri aku untuk bulan Mac. Bulan lepas aku just dapat buat 15 entri je. Kalau nak banding dengan otai blogger lain memang sikit sangat la entri aku sebulan..ehehe..tapi xpe..bulan ni aku target 20 entri(harap tercapai)...

Oklah, aku dah banyak merapu kat atas tu, berbalik kepada tajuk entri diatas iaitu 10 tips menambat hati lelaki. So, kalau fikir logik pun entri ni memang aku khas untuk kaum wanita je la kan, tapi kaum lelaki pun ok je kalau nak baca sebab ilmu tu tak mengira jantina kan(aku pun laki gak).. : )


Tips untuk menambat hati lelaki ni banyak sebenarnya. Aku pun rujuk blog ni. Berpuluh-puluh tips ada,tapi untuk memudahkan korang yang setia lawat blog aku ni, aku just pilih 10 yang terbaik dari pandangan aku,seorang lelaki.

10 tips Menambat hati lelaki:

1) Jujur, ikhlas dan sentiasa merendah diri
2) Jaga pemakaian anda, seksi atau tak terpulang kepada lelaki yang anda minat tu serta mekap tidak terlalu tebal
3) Menjadi temannya ketika dia susah dan senang
4) Menghormati dirinya, keluarga dan teman-teman yang rapat dengannya serta hormat pada diri sendiri
5) Sentiasa memegang prinsip sederhana dan tidak boros dalam perbelanjaan
6) Lelaki sukakan seorang wanita yang beriman dan beragama namun begitu kamu tidaklah perlu terlalu alim.
7) Pandai memasak adalah ciri-ciri utama mengapa lelaki mudah terpikat dengan anda.
8) Bertanya khabar sekurang-kurangnya dua kali seminggu agar tali persahabatan kamu dengannya tidak putus begitu sahaja. Mungkin suatu hari nanti sikap kamu yang terlalu mengambil berat mampu menarik perhatiannya. Atau dengan kata lain sentiasa keep in touch..
9) Jangan terlalu merengek dan mengada-ngada.
10) Jangan terlalu over nanti lelaki akan meluat pula dengan kamu!

So, sesiapa yang nak try tips ni boleh la try. Banyak lagi tips korang leh dapat, aku pun sampai konfius nak pilih 10 terbaik ni. Tapi aku harap sedikit sebanyak tips yang aku kongsi ni dapat la bantu and tambah pengetahuan kita semua..

Aku rase itu je kot untuk entri kali ni, aku nak study sikit je lagi, esok ade mid-test exam. Terima kasih kerana sudi baca entri aku ni, jangan lupa komen ok...

sekian....salam

Comments (9)

hmmm, macam mana kalau perempuan tu ganas..sbenarnya xadalah ganas sgt pon(kwn 'dia' ckp dia ganas,xtau ah tang mana), pakai pon still feminin gak, cuma stakat minat bola, ckp ganas2 tp xmencarut lah..tp still xad org suka gak ...came ne..

xakan berhasil jika jodoh xde!






http://fitridzulkifli.blogspot.com

rossoneri: perempuan sepatutnya lemah lembut kan..sopan santun..kalau da ckp ganas2 tu..kureng lemah lembut la ckit..tp kalau dia da mmg cmtu..xpela..jnji jaga adab ..taw yang mana elok n xelok..ok

fit: yap..betol tu..just usaha kalau da minat kt sesorang tu...lepas tu terserah la kan..kalau ade jodoh..jadila.. :)

memasak..memasak..tsk ;P

tapi aku suke tomboy...camne tu...ermmm~~
hehehehe

ain: ye..memasak penting tu..hehe

syafiq: wah..ko suke tomboy ek bro..hehe..terpulang kt seorang lelaki tu la..kalau minat tomboy..ape leh wat kan...tips tu just kebanyakkan lelaki la..:)

This comment has been removed by the author.

tataw la knape..kita kne tnya bro syafiq sendiri la psl tu..hehe

sebenarnya nilai seorang wanita tu terpulang pada lelaki yg melihatnya. betul tak? :D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers