PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

I Just Love Good Smelling People

Category:

Salam kepada semua pengunjung blog ini. Sebenarnya aku tak tahu nak tulis pasal apa, tapi aku kene update blog aku ni sebab da lama tak update. So, aku buat keputusan yang aku nak tulis tentang tajuk bagi minggu ke-2 Project Alpha Instant Cash Blogging iaitu "I Just Love Good Smelling People". Bagus gak tajuk ni kan..hehe.


Bau juga memaikan peranan yang penting dalam penampilan seseorang kan. Cuba korang bayangkan kalau korang pakai dah smart, cantik , baju kemas, senang kata semua perfect la. Tapi tiba-tiba bila orang lain lalu dekat korang, orang tersebut menutup hidung kerana bau yang kurang menyenangkan dari korang. Tak ke malu besar kita time tu, dengan semuanya sudah complete tiba2 ade pulak bau yang menyakitkan hidung.

Perkara ni memang biasa berlaku terutama apabila kita berpeluh. Kadang-kadang kalau kita pakai perfume banyak pun mesti ada jugak bau yang kurang menyenangkan keluar dari badan kita. Bau ini sebenarnya datang dari bahagian ketiak kita. Tempat ini merupakan tempat yang paling sensitif dalam mengeluarkan bau. Kalau korang berpeluh sikit je kat bahagian tersebut, bau akan keluar dan korang akan rasa tak selesa la kan.

I just love good smelling people. Betul la kan, siapa yang tak suka orang yang berbau wangi kan. Mesti ramai yang nak dekati kita. Cuba korang bayang kalau bau badan kita kurang menyenangkan kan, kalau budak kecik lalu pun for sure budak tu tak tahan dengan bau tersebut. Lagi satu bila badan kita bau yang menyenagkan or wangi, kita pun akan rasa lebih konfiden dalam melakukan sebarang aktiviti.

Untuk mengatasi masalah ni, aku syorkan kepada korang produk dari adidas ni iaitu adida action 3 antiperspirant deodorant.

aku sendiri pun tak try lagi produk dari adidas ni tapi mengikut komen-komen dari member-member aku yang dah pakai deodorant ni, memang terbaik la produk dari adidas ni. Antara kelebihan yang aku tahu ialah function anti-sweat nya yang tahan lama, yang gambar kat atas tu untuk lelaki. Untuk perempuan pun ada gak, warna putih .

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk ni korang boleh tengok kat website ni(klik sini)


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers