PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Best Bits of Project Alpha Season 1

Category:

Salam sejahtera kepada semua geng2 blogger dan juga pengunjung yang datang ke blog aku ni. Hari ni aku nak tulis satu entri berkenaan project alpha yang mungkin ada dikalangan kita semua yang masih tak tahu lagi tentang benda ni..

Sebelum aku pergi lebih jauh, aku rasa eloklah aku terangkan dulu serba sedikit apa itu project alpha ni. Project Alpha ni merupakan tv show online yang pertama diMalaysia yang mana ia melibatkan top-top bloggers di malaysia ni.

Biasanya kita hanya dapat melihat dan membaca apa sahaja yang ditulis oleh blogger itu di blog mereka, tetapi melalui project alpha ini, kita akan mengetahui siapa mereka dengan lebih dekat, cara hidup mereka, aktiviti yang mereka lakukan, inspirasi mereka dan pelbagai lagi yang berkaitan dengan top2 bloggers yang terlibat dalam rancangan ni.

Untuk pengetahuan korang semua, project alpha season 1 telah pun tamat dan yang akan datang pula ialah project alpha season 2. Setiap season akan melibatkan 7 top bloggers di malaysia. Antara top bloggers yang terlibat dalam project alpha season 1 ialah sixthseal, nicole, audrey, beautiful nara, budiey, redmummy dan kennysia..

















Inilah merupakan 7 top bloggers yang terlibat dengan project alpha season pertama. Pelbagai aktiviti yang telah mereka lakukan dan aku juga mengikuti serta membaca post yang dilakukan oleh mereka untuk aku mengetahui dengan lebih detail tentang aktivi mereka. Apa yang boleh aku katakan online tv show ni memang enjoy kalau tengok ditambah pulak dengan host dia yang cun, iaitu Jojo Struys. Suka aku tengok muka dia..hehe

Perkara yang paling best dalam Project Alpha Season 1 yang memang tak ternilai la bagi aku ialah tips-tips yang diberikan oleh top bloggers ini dalam setiap episod. Tips-tips yang diberikan oleh sesorang yang berpengalaman dan mahir pastinya amat berguna untuk kita semua terutama bagi aku yang masih lagi baru dalam dunia blogging ni. So, aku harap untuk season 2 yang akan datang tak lama lagi, lebih banyak ilmu yang aku boleh dapat.

Project Alpha Season 2 akan bermula pada 19 April 2010. Antara 7 Top Bloggers yang terpilih ialah KY, AzwanAli, Niki, Ninie, Cheesie, ShaolinTiger, dan klubbkidd..


Nantikan kemunculan mereka di Project Alpha. Untuk info yang lebih mendalam sila ke website ini http://projectalpha.com.my/. 1 video seminggu untuk 7 minggu. Kehidupan 7 top bloggers diatas akan kita ketahui bermula 19 april 2010. Jangan ketinggalan

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

Comments (2)

hhehe..semoga sempat utk jadi first 100 entri..leh dpt RM20..hehehe

itu la..harap2 sempat la..insyallah..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers