PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Pembuka Bicara..

Category:

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Hari ini dengan rasminya aku telah mewujudkan satu blog khas tentang diri aku. Setelah sekian lame aku berblogging ni xpernah pun ak wat blog ak sendiri..hehe..sume blog aku buat mcm2 jenis la...video la..gambar la..then ade gak sesetengah blog aku buat just for adsense..tp xmenjadi kerana aku xfocus lg time tu..x kemaskini langsung..hehe..malas kot..


Tp skng aku da ade bnyk jgk la mase yg terbuang cmtu je..so aku decide aku nk wujudkan blog ni. Blog ni akan fokus lebih kepada kehidupan aku..tentang perkara semasa..biz yg ak join..dan bnyk lagi la...segalanya akan aku ceritakan di blog ni kerana aku suka berkongsi sesuatu yg bermanfaat dengan pengunjung blog aku

So, aku harap dengan adenya blog ni aku dapat berkogsi pendapat dengan korang sume dan juga dapat memberi faedah kpda kita.

sekian...
p/s:jgn lupe follow blog ni..bnyk benda yg berfaedah boleh dikongsi..

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers