PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Clickbank : Revolusi Perniagaan Internet

Category: , ,

Pasti korang tertanya2 apa itu clickbank??terutamanya kepada newbie2....bg otai2 yang da lama dalam bidang perniagaan internet ni..clickbank mugkin merupakan salah satu sumber pendapatan diorang yang menghasilkan profit yang banyak....

Nak kata aku pro pasal clickbank ni..x la jgak sbb aku pun belun pernah lagi profit dari clickbank ni...tp at least aku taw la ape itu clickbank...bg yang x taw clickbank tu apa....clickbank ni merupakan satu website yang menjual pelbagai barang2 DIGITAL...maksud digital disini ialah..barang2 yang tidak berbentuk fizikal(kalau ada otai baca and salah..tlong betulkan)....contoh yang paling jelas ialah ebook...sbb bila kita beli ebook..xde nya proses nk pos2 la...bungkus lagi...just bg email then penjual ebook itu akan hantar link download ke email kita..then kita just download la ebook tu dlam pc ....cmtu la lebih kurang produk digital ni....apa yang istimewa sangat clickbank ni.....???


Disamping just jual produk2 digital tu...clickbank turut menyediakan program affiliate..yang mana dalam program ni..kita daftar jadi affiliate clickbank..then kita tolong promote produk2 dogital yang kita sendiri pilih untuk promote...then kalau produk yang kita promote tu terjual..kita akan dapat la komisyen...atau senang cakap upah la yang kita dapat hasil kita promote produk diaorang...produk2 kat clickbank ni ada pelbagai nilai komisyen..ada yang tinggi..ade yang rendah...so..kita kene pandai la pilih and buat research ckit..ade la teknik2 dia..boleh baca kat forum2...

Kenapa bg sesetengah orang ...clickbank ni diaorng anggap mcm lubuk emas/duit diaorng...pada pndapat aku la..maybe sbb komisyen yang ditawarkan oleh penjual2 produk di clickbank ni agak menguntungkan....

Bagi aku la...kalau kita power buat landing page(lebih kurang sale site la)...power dlam optimize web..pandai tarik trafik ke page kita....ayat power dapat yakinkan visiyor untuk beli produk tu...xmustahil kita dapat buat $100 sehari ...or maybe lebih dari tu....

aku sebenarnya da lama taw pasal clickbank ni...da baca bnyak forum2 yang bincang pasal bnda ni..teknik2 dia...tapi just aku je yang x ambil tindakan lagi sbb aku rase aku masih lagi kurang ilmu dalam clickbank ni and xtahu nk mula cmne...hehe..tp bg aku...aku lebih suka ade otai2 yang leh guide aku...jadi sifu la...senang ckit kalau ade ape2 masalah just tanya je...

kalau korang nk try wat biz clickbank ni...just go for it...xrugi pun..xkluar modal langsung...gagal xpe..yang penting cari penglaman..n jgn putus asa...ok!!

ni ade ebook free ...clickbank for newbie

p/s: aku dk tunggu sifu aku habis buat research pasal clickbank ni..kalau ok..ape lagi..tunjuk ajarku sifuu!!!

Comments (2)

Thanks for the free guide... ;)
dok try gak clickbank ny...tp xpenah bt sale pon...sbb traffic cket sgt... :p
http://www.tutorialforpiano.co.cc

Easily Boost Your ClickBank Banner Commissions And Traffic

Bannerizer made it easy for you to promote ClickBank products using banners, simply go to Bannerizer, and get the banner codes for your chosen ClickBank products or use the Universal ClickBank Banner Rotator Tool to promote all of the ClickBank products.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers