PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Demam Piala Dunia Bermula

Category: , ,

aku xtaw nk post pasal ape ni..boring gila..so, aku rase eloklah aku kongsi aktiviti aku ngn member2 aku ni ..enjoy!!

Tinggal lebih kurang 3 bulan je lg untuk ke satu event yang semua orang di seluruh dunia nantikan..FIFA World Cup 2010...walaupun kita merasakan 3 bulan tu masih lama lagi...tp demam piala dunia sudah pun bermula....

Salah satu event yang berlangsung sebelum bermulanya FIFA world cup ni...ialah FIFA World Cup Trophy Tour....dalam event ni...trophy piala dunia akan dibawa dari satu negara ke negara yang lain untuk tatapan orang ramai......dan yang paling penting ...MALAYSIA juga menjadi negara yang terpilih untuk ditayang trophy FIFA world cup itu.......Event itu ditaja rasmi oleh coca-cola...brrrr.........hehe..




















Event tersebut diadakan di Mid Valley,KL pada 28 Jan 2010.....member2 aku ajak gi tengok...aku pun bila da ade peluang nk tengok trofi secara live ni....ape lagi.....


Trus siap2 la pas semayang jumaat abes tu...walaupun aku ade lecture TITAS(tamadun islam dan tamadun asia tenggara ).....terpaksa la aku ponteng..hehe...bkn senang ni beb nak tngok trophy FIFA secara live....lagipun 4 thun sekali tu...xpelah..baru sekali aku ponteng...haha...

Nk masuk ke dalam exhibition hall kat mid tu bukan free je....kene ada tiket..n tiket ni kalau nk dapat..kene beli 2 botol besar air coca-cola...then da beli tu kita dapat chance untuk putar roda...roda tu ade nombor 1-10...dapat nombor 1,3,5,6,8 or 10....dapatla satu tiket masuk..kalau dapat nombor selain tu...dapat la hadiah lain..xdpt tiket...tp sebenarnya..semua dpat tiket...pnganjur just saje2 je....ni ade video mase aku ngn member2 aku putar roda..hehe...



then..kitaorang dapat la tiket sorang satu....happy gile kot..hahaha..bukan senang nk dapat tiket ni...














bila da masuk dalam exhibition hall...kiteorng engt just tngok trophy...tp x...rupenya dalam tu ade banyak game yang disediakn oleh pihak penganjur tu..mmg enjoy la dlm tu....ni aku letak gambr2 korang leh tngok..cuma gmbr dlm bilik 3d je xleh amik...diorng x bg amik gmbr...











































itulah antara aktiviti yang ade kt dalam tu...tp ade lagi yang kiteorng xsempat nk bergambar..hehe...tapi yang paling utama ialah...sesi bergambar bersama trofi piala dunia FIFA.....yang tu mmg moment xleh lupakan la...diorang siap bg gambar free lagi..xyah bayar...














aku rase cukupla tu stakat ni...secara keseluruhanya..aku n member2 aku mmg enjoy la gi ke FIFA World Cup Trophy Tour ni......x rugi la....

p/s: bila la plak leh tngok trofi ni....4 thun lg..tu pun kalau dtg malaysia lg la...hehe

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers