PERHATIAN!!!

BLOG INI TELAH BERPINDAH KE DOMAIN YANG BARU
KLIK SINI

Duit Forex

Category: , ,

Sebenarnya membuat duit menggunakan forex amatlah mudah jika kita tahu teknik yang betul. Beberapa bulan yang lepas aku juga pernah terlibat dengan forex ni. So, ape yang aku inform kat post ni adalah berdasarkan pendapat dan pengalaman aku sendiri. Aku akui yang aku mmg sentiasa mencari peluang untuk menghasilkan duit melalui internet kerana aku melihat buat duit melalui internet ni menjadi semakin popular dan kalau kene caranya...hasil mmg lumayan. Cara buat duit di internet ni banyak sebenarnya bg newbie2 yang baru nk berjinak2 dengan IM(internet marketing) ni...bg otai2 diorang taw la betapa bnyaknya cabang2 duit melalui internet ni.....

Sambil aku dk surf internet..aku pun terjumpa la satu web ni..kuasaforex...web ni ade jual ebook yang ditulis oleh encik nasir....boleh usha kat web tu kalau nak kenal sape orangnya nasir ni...aku pun da beli ebook dia tu.....pada pendapat aku....



ebook ni mmg sesuai la bg sesiapa yang baru nak menceburi bidang forex ni...dalam ebook ni dia terangkan semua perkara yang perlu anda tahu untuk main forex ni....amat berguna la untuk newbie2 yang baru nk mula kan forex ni.....

dalam ebook tu jgk ada disediakan indicator sebagai panduan kepada kita untuk memasuki pasaran. Indicator ni biasanya selalu digunakan oleh pemain2 forex untuk mengetahui trend pasaran dan untuk tahu bila masa yang sesuai untuk kita masuk pasaran...

Sebenarnya...aku da try men forex ni dengan akaun yang sebenar...mula2 men tu takut2 je nk masuk pasaran..sbb ni pakai duit betol bro..bkn demo...haa....lagi satu aku lupa nak bgtaw..men forex ni mmg mudah untung..tp mudah juga untuk rugi..dengan kata lain...risiko tinggi la men forex ni.....

aku pernah dapat untung berlipat kali ganda dari modal yang aku pakai...time tu mmg syok abes la...untuk tu mmg banyak la...xyah la aku gtaw kt sini kan....tp yang sedihnya dalam sekelip mata sume untung yang aku dapat tu hilang dan aku pula yang rugi kerana modal da abes pakai and xde untung langsung....so, thats why la aku kata tadi..men forex ni risiko...

sejak tu aku da stop men forex...coz ak belum sedia lagi...rugi bnyk...salah satu sebab aku rugi ialah..terlalu TAMAK...bila da untung banyak..aku mula pakai modal lagi besar..sebab lagi besar modal..kalau untung lagi besar..rugi pun lagi besar....so sebab tamak tu...aku rugi...(menyesal gila).....

so aku nasihat korang..kalau nak men forex..yang penting jgn tamak...and sebelum bukak akaun sebenar...buat la latihan banyak2 melalui akaun demo...free je kalau demo....bila da ready..baru bkk akaun real....try la baca ebook ni....kuasaforex...insyallah dpt membantu anda sedikit sebanyak......



p/s:jgn tamak kalau men forex....bahaya ooo....

Comments (10)

info:sy bkan nak ckap pa cuma dengar dari forum indon nie kuasa forex berasal dari indikator org indon..sebenarnya kuasa forex nie x tepat ramalannya kerana dia hanya ngam utk trade utk masa yg lama..cuba ko try stealth forex..dia bagus lg dr kuasa forex tp yg terbaik sekali adala indikator yg ko da gabungkan dr indikator2 yg len..tq

sy mcm berminat la..tp nk kene pkai modal besar ke?

forex x pakai modal besar
dalam Usd 10-Usd 50 kalau nak starting main!

Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia

Dapatkan Sistem Andaforex Secara Percuma Khas Untuk Semua Forex Trader Tidak Kira Sama Ada Newbie Mahupun Amatur Dalam Menjana Pendapatan Forex Yang Berkekalan Dan Berterusan.
Pelbagai Tool Dan Bimbingan Secara Online Termasuklah Panduan Secara Ebook Diberikan Secara Percuma Kepada Yang Berminat.
Layari http://andaforex.blogspot.com

memang bukan senang nak trading dengan forex.Kena belajar dan fahami betul betul.Kemudian praktikkan dan fahami cara pengunaan indicator dan template yang anda rasa sesuai untuk anda.

sekarang ni dah banyak panduan trade forex kat malaysia ni..sifu-sifu pun ramai..just kena cari jer diorang..

mana yang sedang tercari teknik trading forex boleh la lawat blog saya ni disini (teknik trading forex)

Trading forex memang sangatlah menguntungkan dan selama kita bisa memaksimalkan hasil yang terbaik dengan pola manajemen yang baik dan menggunakan MM dan RM yang optimal tentu saja hal ini akan sangat bermanfaat. sayapun sekarang mendapatkan keuntungan trading di broker octafx dimana saya bisa memperoleh bonus deposit sampai dengan 50%

kalau tamak memang merana lah. saya pernah menang besar. modal kecil je. tapi saya main plus. last2 kalah. huhu

[Jemput ke blog saya untuk tips Kerja Part Time Online]

Selamat Siang,
saya sudah membaca blog anda, sangat mudah di pahami dan saya sangat tertarik untuk bekerja sama dengan anda, kami dari Forexmart menawarkan kerja sama affiliasi yang sangat menguntungkan untuk anda, jika anda berminat dan tertarik dengan penawaran ini bisa menghubungi email saya di hellokittykucing89@gmail.com dan saya akan memberikan informasi yang lebih lengkap mengenai penawaran kerjasama ini.
Terima Kasih dan salam sukses untuk anda

dengan adanya broker ACY ini saya sangat senang sekali, dan saya nyaman dan aman bergabung bersama broker ACY ini, dengan fasilitas nya kursus online, spread yang rendah, dan eksekusi cepat nya, sangat menunjang dan membantu saya melakukan aktifitas trading dengan baik, dan bisa konsisten untuk menghasilkan profit.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Sign MyGuestBook Here

Guestbook

Followers